Ebru021 canım benim ben 3 doğum yaptım ilki normaldi ve hiçbir bilgim yoktu nolduğunu anlamadım bile doğum başlamış ben tuvaletim geldi zannediyodum Allah tan hastanedeydim gözetim altında suni sancı verilmişti 2. Doğum normal diye bekleyip suni sancı alıp sezaryenle bitti şimdi bunlar ilk oldukları için neler olacak bilmediğimden korkmadım ama 2. Sezaryenimi aralıkta oldum korktum mu biraz ama sonunda oğlumu göreceğim için heyecan korku karışımı bişi oldu şuan beklenmedik 4. Gebeliğimi yaşıyorum ve yine aralık ayında 3. Sezaryenim olacak ama korkmuyorum ben mesela doğumdan değil taşımaktan yoruluyorum 😊 doğan zaten büyüyo ama karnımdayken 9 ay doluyo eee doğdu sıfırdan başlıyoruz saymaya 😊 o yüzden ben doğurmayı seviyorum bekleme süreci yoruyor beni 😂