Ebru021 bakın doğumu size şöyle özetliyim. Ameliyat masasına çıkıyorsunuz içersi soğuk biraz eğer spinalse belinizden iğne yapılıyor koldan yapılan iğne daha çok acıtıyor emin olun. Zaten bele iğne yapmadan önce gazlı bezle buzz gibi bişey sürüyorlar ne oldugunu hiç anlamadım o biraz uyuşturuyor daha sonra yatırıyorlar bacaklarınız uyuştuktan sonra sonda takıyorlar takmadan önce genital bölgeyi yıkıyorlar sanırsam öyle hissettim. Sonra işte üzerinize çarşaflar koyuyolar görmeyin diye en son göğüs altından başlayarak bacagınıza kadar boya sürüyolar sonrada doğum başlıyor bunlar 5 dk falan sürüyor 5 dk da bebek gelse 10 dk bebek gelirken midenin ordan iyice bastırarak bebeği itiyorlar oralarda çekiştirme hissedersiniz sadece ben uyuya kalmıştım😂 basit aslında korkmayın sadece mide bulantınız olur biraz, biraz da baş ağrısı falan