Kanamanın Yogunluguna göre de değişiyor ilk gebeliğimde sezaryan Dı kanama fazlaydı nerdeyse depend in hepsini kullandım hastaneddn çıktıktan sonra , bugün de tam 1 hafta oldu yeni doğum yaptım yine sezaryan bunda çok kanama olmadı 2 dependden sonra pede geçtim bu arada 2.el uyg. Aldım dependdi paketi 25 TL ye ☺️☺️