Tugce123- merhabalar , öncelikle Rabbim gönlünüze göre versin . Ben laboratuvarda çalışıyorum mesleği yoruma göre çizgi negatif olarak görünüyor testi yaptıktan 10 dk sonrasını dikkate almayın , en sağlıklısı kan olucaktır . Ben erken test almama rağmen çıkmamıştı ama kanda pozitifti . Yakın bi hastanede kan verebilirsin 🙏🏻