Bsragrkan Tugce123- bi an görür gibi oluyor İnsan bi an yok gibi seni çok iyi anlıyorum canım bende hep öyleydim 🙊
cemreee__ Tugce123- inşallah kuzum yarın tekrarla dualarım aeninle şnşallaaah güzel olacak inanıyorum 😍😍😍
Dicle53 Tugce123- Merhaba benimde böyle idi çünkü adetim 1 gün geçince yapmıştım sonra emin olamadim ertesi sabah yeniden yaptım daha belirgindi. Sonra birkaç gün bekleyip kan vermek istedim cıktı 🤭bence sizinde var gebelik🥳
[silindi] Tugce123- sabah ilk idrarla yapman lazım adete 4 gün kala yaptım ben erken gebelik testiyle sabah ilk idrarla hemen çıktı kuzu
Emine123kuzu Tugce123- bende böyle ögrendiim inşallah sende de vardır. Hatta o kadar silikti ki kesin gözlerim bozuldu artık diyordum. Sonra bir test daha yaptım daha belirgin oldu ve simdi minnak bir bebiş var. İnşallah sende de vardır 🥰🐣
Tugce123- cemreee__ inşallah canım ya🙏❤️ Bu foto eşime 5 dk sonra attıgım foto bende şimdi cizgi gördüğüm için koyultayım dedim fotoda anca öyle belli oluyor cünkü ve ben şok 😳 inşallah dogruduur inşallah 🙏
cemreee__ Tugce123- inşallah canım inşallah yanıltmasın tek istersen adetine yaklaştın zaten bekle iyice koyulaşmış olur diye düşünüyorum 😍😍
tanebebek Tugce123- bu testlerde kahverengi çizgi yanıltıyor malesef bende daha görünür bi kahve çizgi çıkmıştı ama negatifti en iyisi kan vermeniz
Deletedmom_12 Hamilesin benimde ilk yaptigimda boyleydi gun gun daha koyulasti hayirla kucagina al bebissiniii
Tugce123- Deletedmom_12 ya yanlışsa umutlanıp sevinmek istemiyorum canım ama inşallah Allahım dogrudur 🙏 ama midem bulanmaya devam ediyor çok acıktım kahvaltı yaptım midem bulandı sonra