Merhaba kalp atışı için sorum varrr?
Ben 6 haftalik doktora gittiğimde doktur kese var bebek var ama kalp atışı zayif demişti..bi hafta sonra tekrar çağırdı bugün gittim yani 6+6 haftaligim bugün itibariyle bana dedi kese büyümüş bebek büyümüş ama kalp atışı çok zayif yine dedi ..büyük ihtimalle düşük olabilir dedi çok üzüldüm bu durumu yaşayan varmi ? Kalp atışı nezamana kadar duyulmaz lütfen bisey yazın …:(