Papatyamm1 Sanırım kişiden kişiye değişiyor alıp denemeyince işe yarayacak öı bilemiyoruz gibi ama düşününce bana lazım gibi geliyor neredeyse yüz üstü yatıyorum uyuyunca tamamen öyle yatıyorum belki de
Papatyamm1 Zeynep0607 güzele benziyor canım çok büyük değilmiş bakalım kendime uygun bir şey bulursam almayı düşünüyorum
Zeynep0607 Papatyamm1 yok bu gayet büyük foto da öyle çökmüş olabilir bacağımın ortasına koyunca tam yüzüme denk geliyor o uzun kısımlar aşırı rahat
Papatyamm1 Ebissss ben 16+2 yim yani olsa olur oldu karnım çok çıkmadı ama dediğim gibi yüzüstü yarma riskim var ondan
Denzk Papatyamm1 kız yastığa ne gerek var bacağının kocanın üstüne at bişeye yarasınlar. Napcan koca yastığı
Denzk Papatyamm1 canım ben 35 teyim bu haftalar daha zor kendine uygun bir pozisyon bul ben buldum o şekilde uyuyorum 3 aydır ama rahatım hamile yastığı bana rahat gelmedi onun yerine bırmal yastık koy bacağının altına aynı şey