Zanaservan Papatyamm1 valla ben almadım benim yastığım kocamın bacağı onun yada bacağımı onun üstüne atıyorum öyle xoşş 😁
mirage333 Papatyamm1 ben kullaniyorum e bebekten aldım. 2 parcaya ayriliyor nerem agriyorsa orama koyuyorum 😂😂 birini kesin belime koyuyorumki gece sırt üstü yatmayim diye yoksa kesin gece kendimi öyle yatarken buluyorum
kizininannesi Papatyamm1 ben kullanmadım çokta eksikliğini hissetmedim bir tane yastık koydum bacak arama yeterli geldi
Sedaezer Evet kullanıyorum çok fazla rahat ediyorum yatağa önce bı kaç tane yastık taşıyordum belime ayak arama şuan bu yastık yetiyor
axl1r Haftadayım. Aldığıma pişman oldum. Tek yatıyorsanız çok rahat ama eşiniz varken çok rahatsız ve sıkışık oluyor çünkü kocaman. ben daraldım bir köşede duruyor. Bu ürünü almıştım [https://ty.gl/248fmitdjt ]
Papatyamm1 axl1r evet canım baktım hep bunlardan var ve baya büyük bunları beğenmedim daha naif bir şeyler aradım pek bulamadım.
Zeynep0607 Papatyamm1 ucundaki ipleri bağlayıp bebek doğunca da yatırırken kullanabiliyorsun Geçen gün 3 saatlik bir yola gittik arabayla onda bile yanıma aldım belimden yuvarlak bi şekilde bağladım oturdum inanılmaz rahat oluyor
Zanaservan Papatyamm1 😂😂 valla en sonunda bacak kafasının üstüne gidecek şuan sırtının üstünde oluyor yada bacağını alıyorum 😂
Papatyamm1 Zeynep0607 güzele benziyor canım çok büyük değilmiş bakalım kendime uygun bir şey bulursam almayı düşünüyorum
Elfs Papatyamm1 kullanıyorum çok övülen bir modeldi ben bir artısını göremedim kişiden kişiye değişen bir durum herhalde kimisi çok memnun.
Pineapplee Bende bir yandan almak istiyorum bir yandan da bikac ay için sonradan evde dökük olmasin diyorum 😂 gerçekten kullanışlı oluyor mu acaba merak ediyorum
Kaya13 Papatyamm1 Ben kullanıyorum anlamda hamile o e bebekten almış rahat edememiş bende alcam deyince bana gönderdi onun aksine ben çok rahat ettim belimi ve göbeğimi desteklemesi rahat uyumamı sağlıyor buda kişiden kişiye değişen bi durum yani 😂