Birazcık daha bekleyebilirsiniz bence almak için. Ben 51 ile k
Hamile kaldım illa ki kilo alacağım diye M beden aldım pijama, gecelik her şeyi ama sadece 7 kilo aldım şu an hala bol geliyorlar 😄 gerçi rahat rahat giyilir onlar da. M alabilirsiniz siz de