deryarslan00 Sabina96 benim 4 gün gecince de hafif silikti ama bundan netti beklerm dersen adetini bekle bekleyemem dersen kan ver her türlü cıkar onda
deryarslan00 Sabina96 yok canım yani adet tarihin gelmediyse henüz onu bekle demek istedim beklenen adet tarihinden önce yaptıysan diye
deryarslan00 Sabina96 doktorlar adet tarihimizi beklememizi eger adet olmazsak bir hafta 10 gün gecikme ile test yapmamızı istiyorlar tam net sonuç için ya ondan dolayı dedm ama belli senin çizgin daha yeni bebiş beklemek istemiyorsan kan testi ile direk çıkar yani