Sabina96 Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Benim dün reglim baslamaliydi daha tik yokk. Dün test yaptim 2ci cizgi coook silik cikdi acaba hamilelik ola bilirmi? Karnimdada ara sira sanci oluyor. Tesekkur ederimm🌸
Nurrr3517 Sabina96 benimde aynı şekilde silik çıkmıştı 5. Günümde çok az kan vermeni ve tekrarlamanı öneririm
Gulsurmeli Sabina96 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
TazeAnne06 Sabina96 var görünüyor en doğru sonucu kan testiyle öğrenirsin canım inşallah vardır 🥰 eğer kasette uzun süre sonra belli olduysa yanılma payı yüksek kaç dk sonra 2. Çizgi belirdi
deryarslan00 Sabina96 benim 4 gün gecince de hafif silikti ama bundan netti beklerm dersen adetini bekle bekleyemem dersen kan ver her türlü cıkar onda
Seyoelif hayırlı olsun canım var görünüyor :) adete yakın silik çıkmasını bırak adet geçtikten sonra bile bende mümkün değil çıkmazdı ne silik ne koyu.rabbim göndlüne göre versin isteyen herkese nasip etsin inşallah