Senarslan43 6.5 ay önce 1000 TL verip yaptırmıştım.
Doktorum reçete yazdı eczanelere sorduk, yurtdışı ithali olmadığı için iğnenin stoğu azmis sürümü gelmiyormus o yüzden bu kadar pahalı olduğunu söylemişlerdi.
Zaten her yerde yada her eczanenin stoğunda yok.
Misal 20 eczaneye gittik 2 sinde vardı biri aynı gün içinde diğeri 1 hafta içinde getirebiliriz demişti.
1000 tl verdik kendi istediğimiz ile aldık diye de imza attık.
Normalde bu kadar pahalı olmadığı için kendi rızamiz ile aldik diye imzaladik.
48 saat içinde vurulman lazım demişti doktor paraya bakmadık o yüzden