Senarslan43 hayır ben 2 kez devlette ücretsiz vurdurdum düşük riskim oldu için kan uyuşmazlık iğnesini vurdular 28. Haftam da doktor ben vurdurulmasından yana bir hekimim dedi gittim kan verdim kan sonucum negatif çıkmıştı tamam dedi vuruşalım dedi yatış işlemi yapıldı igne geldi vuruldum çıktım geri toplasan 10 dakika sürmüyor ama ben ilk igne vuruldum zaman igne gelmesini bekledim 1 saat galiba ama yatış sadece formalite icabı gösterdiler ama yatış yok ben bekleme salonunda bekledim