Fatmanur33 Benim bugün 40+3 açılma yok sanci da yok doğumum ne sekil olur sizce suni sanci mi verirler direk sezeryana mi alırlar
fyznrrrr Fatmanur33 41 de bile normal doğum yapan çok. Fakat kendi şartları nedir bilemiyorum pek ☺️ Benim de ilk hamileliğim çok tecrübeli değilim. İnşallah sağlıkla kavuşun yavrunuza 🤗