fyznrrrr valla son acı eşiğin yüksek de olsa en sonunda anlıyormussun benim acı eşiğim yüksek 75lerde çıktı geçende sancım ama bel ağrısı şeklinde dayanilacak şekildeydi 2 cm açıklık vardı bugün de 50lerdeydi hissetmiyordum ama ebe acı eşiğin yüksek son zamanlarda hissedersin dedi 1 haftadır 2 cm açıklıkla bekliyoruz bakalım