Hafize3536 Ben günde nerdeyse 2 pakete yakın içiyordum 7 haftalarda tiksindim şuan 32 haftamızdayız kokusundan hala tiksiniyorum ama ara sıra aklıma geliyor kaç ay oldu nasıl tamamen silemiyorum bilmiyorum bazen içsem diyorum ama yok içmek istemiyorum😭
Bsrnreyn 2626 Aleynaaaaaaa ben de bir paket içiyorum 23. Haftadayım. Bırakmak istedim ama olmuyor ne olacak bilmiyorum ve çok üzülüyorum
Gizemkync Manolyaniss ne kadar şanslısınız ya Allah korumuş ama gerçekten böyle bişi var yengem asla sigara içmez ve kendine çok dikkat etti hamilelikte ki ebe kendisi yeğenim ne yazıkki erken doğru bağırsaklarında ve solunumunda sıkıntılı doğdu
Manolyaniss Gizemkync iste olucağı varsa oluyo valla bi teyze vardı çok yaşlı böyle 90 100 yaş vardır hiç unutmam o zaman evli değildim sigara içenin çocuğu daha diri doğar için o***pular için derdi 😂
Kevser123sa 2626 bende içiyorum 24 haftalık hamileyim günde 3 taneyle sınırlmya çalışıyorum kendmi bazen kaynanam yüzünden sinir stres olup6 7 oluyo
Gizemkync Kevser123sa yine az ya hiç olmasa keşke ama azaltabilmişsin o da bir şey. Aman kaynişi de takma sal gitsin
Kevser123sa Gizemkync ay valla çekilecek gibi değil sürekli sokup duruyo beni dayanamıyorum eşimde aldırma konuşup dursun diyo ama bir kere boşversem ikinciye sinir oluyorum
ozmus Busee8 arınıp gidiyorum resmen, saçlar toplu kıyaget değişiyor el ağız yoka diş fırçala ağız çalkala. Bi sigaradan sonraa arınma faslı var benden içeri🤭
Kevser123sa Busee8 sürekli laf sokuyo bana değil aileme yani bende sürekli onu uyarıyorum ama hala aynısını yapıyo üstelik bi kerede küsüp 20 gün konuşmadım
Busee8 Kevser123sa tövbe yarabbim ne acayip insanlar var ya Allah islah etsin sanada sabır versin canım 🥺