Busee8 bunu birine daha yazdım buraya da yazayım
İlk kızımda muratti içiyordum bi gün kontrole eşim beni doktora gittiğimizde günde bi kutuyu bitiriyor die şikayet etti
Doktorum bırakma demedi desemde bırakmazssın dedi kent iç drenç blu yada gren dedi çok içme abartma dedi bende blu başlayıp günde 6 7 bazen 8 tane içtim üst üste içmiyodum
Hatta acil sezeryana alındım gün ameliyat önlüğümle doktorum yanıma geldi çok kötüydüm bana gel inmeden bi sigra içelim demişti idrar torbam kucağımda gitmiştim 😃 kızım çok sağlıklı doğdu çevremde herkez bana çocuğun aslım hastası solunum hastası vs büssürü şeyler söyleyip beni eleştirdi
Ama çok şükür hiç bi sıkıntı yoktu
Hatta bi örnek oldu herkeze şu
Benden bir ay sonra doğuran kuzenim
Asla içmez içen yerde asla durmaz birisi ve doğumunda solunum sıkıntısı oldu 1 2 ay küvesteydi olucağı varsa oluyor içmek iyi bişe mi hayır keşke bıraksak ama yıllardır içiyorum ve bi kere bile bırakamadım denedim de olmadı