Arkadaşlar ben pilates eğitmeniyim uzun yıllardır..ilk gebeliğimi biraz geç farkettim ve sporu bırakmadım hep yaptım ve sonucunda düşük yaptım..ona baglamak istemiyorum tabiki ama bu sefer biraz temkinliyim..aynı süreci yaşamak çok yıpratıcı.yaşayanlar beni anlıyodur 😕 o yüzden sadece esneme hareketleri ve yürüyüş bisiklet yapıyorum..zaten karın hareketleri yapcak durumda değilim ve dediğim gibi korkuyorum açıkçası..