Rummmi Eza evet ben çalışıyorum 33. Haftama giriş yaptım hayır neden sorun etsinler çok şükür iyi gibi sadece ev iş yoruyor sonlara doğru nasıl oluruz bilmiyorum tabi
1996fatma Eza öldüm kız öldüm yarın son inşallah 36+6 son günüm artık izne ayrılcam bende herkes gibi uyumak istiyorum
Mutehayyil90 Eza özelde çalışıyorum, 32. Haftada ayrılabilirdim ama hareketsiz kalmak istemedim ve 36+6’ya kadar çalıştım.. 37’den itibaren isteseniz de çalıştırmıyorlar.. son güne kadar gayet rahattım.. iyiki çalışmışım bırakmamışım.. şimdi 37+6’yım..
user124578 Eza 35+1 olduk çalışıyorum ama kamudayım ben iş yerimde sıkıntı etmiyor hatta işlerine geliyor iş yükleri hafiflediği için , 2 hafta sonra izne ayrılacağım kısmet olursa
Secilakpinar Çalışıyorum bende canım sorun etmiyor şükür 4:30da çıkıyorum. Zor oluyor ama hamileyken çalışmak keşke daha erken izne ayrılabilsek 🥲
elzy7 Eza Tabii ki de ederler. Hiçbir işveren hamile birisini işe almaz. Alıyosada helal olsun 😂Ben işveren olsam bende almam. Ama çalışanımıda hamile olduğu için işten çıkarmam. İkisi cok farklı bır durum tabii
Mutehayyil90 Eza öğretmenim, yeri geldi günde 8 saat derse bile girdim son hafta. Son dönemleri oturdum bol bol, Eve geldiğimde direkt yattım.. vitaminlerimi beslenmemi ihmal etmedim o sebeple rahat geçirdiğimi düşünüyorum..
Mutehayyil90 Eza devletteki gibi. Doğumdan önce 8, doğum sonrası 8 hafta. 37’de ayrılmak zorundasınız. Ama doğum öncesi 8 haftayı kullanmazsanız doğumdan sonraya 5 haftasını ekleyebiliyorsunuz yani 13 hafta izin oluyor
Eza Esnis sağlık sektörü sormazlarsa söylemeyi düşünmüyorum ama bilemedim yine de çok başında benimki 6+3 ve görüşmeye çağrıldığım hastanede takibim yapılıyor 🤭
Eza elzy7 ya öyle bı durum ki bizimki planlı bı gebelik değildi 2 ay falan oldu ben basvurali şimdi görüşmeye çağırdılar ne yapacağımı bilemedim
Benherseydenoncebiranneyim Çalışan anneler benim de bir sorum var. Mesainiz günde kaç saat? Günde 7 buçuk saatten fazla çalıştırılmak yasakmış. Doğru mu bu?
Kuputo Benherseydenoncebiranneyim valla doğru ama dikkat eden kurum neredeyse görmedim, ofise gidiliyorken göz göre göre yaptıramıyorlardı muhtemelen ama özellikle evden çalışma vs de olan yerlerde hiç dikkat edilmiyor bence artık. ben hamile olmama rağmen mesaili vs çalışıyordum hep o yüzden 32.haftam dolar dolmaz daha fazla katlanamadım ayrıldım izne şükür. Bir daha gelmeyecek bugünler sinir stresle geçirmek istemedim son günleri.