Bende 24 haftalığım 8-9 kilo aldım :( 56 ile hamile kaldım şuan 65 kiloya dayandı. Bu hızla ne olcam hiç bilmiyorum. Moralim bozuluyor dikkat edeyim diyorum, 1-2 gün dikkat ediyorum sonra strese girip tekrar yemeye başlıyorum özellikle çikolata gibi ürünlere karşı zaafım oluştu. Bilinçsiz olmak değil ama sürekli kilo kontrolü stresi yani gebeliği de bu duyguyla geçirmek istemiyorum açıkcası. Bir yandan sal gitsin diyorum bir yandan aynaya bakınca üzülüyorum. Ne zormuş Ya ☹️