Hemecikk evet çok çok zor geçiyor bayram boyunca acilde hergün parol serum yapıldı. Doktorumu hemen aradım bayram biter bitmez. Oda çarşamba gününe kadar sabır et biraz kalp atışını duyalım hemen mecbur sana izin verecem böyle hem senin hem bebe bebeğin sağlığı daha tehlikeli dedi. Çünkü düzenli bir beslenme olmuyor dedi. Tam gelişim döneminde bu bizim işimize gelmez dedi. Bugün 7+3 olduk şükür. Çarşamba günü de 7+7 olacak muhtemelen duyarız bir siun olamzsa inşallah dedi. Çarşambayı iple çekiyorum inan ki hem bebeğim iyi mi diye hem dişten kurtulur muyum diye. İnşallah herşey yolunda gider. Rabbim sağ saglim kucağıma da almayı nasip eder. Çünkü ben bebeğimi 9 yıldır bekliyorum. Ona bişey olwcks diye ödüm kopuyor diş ağrısından. Çünkü acayip kasılıyorum ağrı olunca