Huzurrr_13 Merhaba hanımlar bizim 8 kasima denk geliyor doğum bu arada cinsiyet öğrenen var mı çok sabırsızım 🙈❤️
matmazelsu Huzurrr_13 Bende kasım annesiyiiiim, 13+4 üz. Ama ultrasonda bir hafta önden gidiyoruz. 😅 Allah nasip ederse oğluşumuz olacak, hepsi sağlıkla gelsin.🙏🥰
Elibo Huzurrr_13 benım dogum gunum 25 kasım bebegın muhtemelen 28 kasım . Cok guzel denk geldi yaa 🥰🥰
Ayse11205 Selam kızlar bende kasım annesi olacağım nasipse lütfen dualarızda banada yer verin ben 12+4 üm sizler kaçsınız ayrıca nasılsınız göbüşler çıktımı 😇
Huzurrr_13 Elibo ne güzel olmuş yaa 🙈🙈belli olmaz iki gün erken gelirse yetişir benimde 24 Kasım bebeğim 8 kasima denk geliyor
Filizertosunn 12+6 da gitmiştik %80 erkek dedi kordonla falan karıştırıyor olmayasınız dedim hayır kordonu bu organı bu diye gösterdi bakalım haftaya randevumuz var 15+1 iz şuan 🥰
eceyesilot_63 Huzurrr_13 bizimde 8 Kasım gösteriyor ultrasonda doktorumuz kıza benzetti bakalım haftaya tekrar gideceğiz 🥰
Didembss Huzurrr_13 benimde 2 kasima denk geliyor daha 16 hafta olmasını bekliyorum öyle cinsiyet için gidicem