Hazalaskin irem-1999-54 çok tatlısın başlarda bir gün bile ilerlemek o kadar kıymetli ki 🥰😊 bizde 36+2 💕
Cennet-Kokulum Hayalimsinn Bulantın var mı canım rahat mı geçiyor. Benim bulantım hala devam ediyor ya ☹️
Nesraa_ Yeliz6767 karnım çok fazla çıkmadı son günlerim dedigim zaman inanmıyorlar hatta 🤭 Suana kadar normal görünüyor bakalım pazartesi günü doktor kontrolüm var o zaman belli olucak da inşallah normal olur 🙏