Yeliz6767 Nesraa_ Benim de 37+3 oldu sizin de karnınız çıktı mı bayağı ve doğumunuz normal mi olacak ?
Nesraa_ Yeliz6767 karnım çok fazla çıkmadı son günlerim dedigim zaman inanmıyorlar hatta 🤭 Suana kadar normal görünüyor bakalım pazartesi günü doktor kontrolüm var o zaman belli olucak da inşallah normal olur 🙏
Tazeanne0134 irem-1999-54 37+0 haftalık hamileyim bide neredeyse 28 aylık bi oğlum var sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah