Merve234 ben de hep sol tarafıma yatmaktan yoruldum artık. Kulağım bile uyuşuyor 😄 sırtıma yastık koyuyorum dönmeyeyim diye ama sırt üstü uyanıyorum bazen. Sırt üstü yatınca kısa süre sonra karnımda ağrı ve rahatsızlık oluyor. Bebek ağırlaştı tabi artık. 35. Haftadayım. Sağ tarafta sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama arada yine sola dönersiniz