Merve234 Kizlar 32. Haftamdayim daha önce sol tarafıma yatıyordum ama bir haftadır yatamiyorum sürekli uyuşuyor sağ tarafıma dönüp yatıyorum mecburen o şekilde de uyumuş oluyorum 😢 sağ tarafa yatmanın bir sakıncası var mı
Siracinannesi Merve234 ay ben de 30 haftalığım ben iki tarafa da yatamıyorum bı zararı yok kuzum hiç takılma böyle şeylere
Merve_tna Merve234 sağ veya sola yat demişti doktor bana bende artık sola yatmakta zorlamıyorum bir zararı olmaz bence
zynpdmrl Merve234 ayy hiç sorma ne soluma yatabiljyorum ne de sağıma 😥 mecbur sırt üstü yatıyorum ne zaman kendimi zorlasam soluma yatsam gözümü açtığımda hep sırt üstü buluyorum kendimi napıcam bilmiyorum çokta korkuyorum 😕
Siracinannesi Merve234 hiç uyuyamıyorum kuzum hiç sorma evde sabah akşam geziyorum oturarak uyudugumu biliyorum 😂 yada eşime masaj yaptırırken uyuyabilirsem öyle uyuyorum çok berbat durumdayım
Merve234 Merve_tna zaten sağa yatmaya alisik biri olarak haftalardır kendimi zorluyordum artık olmuyor 😳
Merve234 zynpdmrl sırt üstü onermiyorlar canım ben sırtının arkasına yastık koyuyorum o şekilde donmuyorum hemde sırt agrisina iyi geliyor
edis22 Merve234 hayir canim zaten ya sag tarafa yatmamis lazim yada sol. Sadece sol degil. Bende solum uyustumu saga donuyorum. Sabaha kadar 100 kere donuyorum sanirim🤦🏻♀️
charlottececi Merve234 ben sadece sola yatabiliyorum 30+5 im. (İkiz) ama sol ayagim cok agriyor sola yatmaktan. Hamile yastigi iyi oluyor 🙄
ZehraUD Merve234 eğer bir sıkıntınız yoksa egzersiz yapın. Bacaklarınız esnesin, rahatlasın böylelikle daha kolay uyursunuz.. ☺️
linamom Merve234 sola yatmak daha iyi tabiki ama nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın o haftalarda ben de sürekli sağıma yattım ama herhangi bir sıkıntı olmadı