aydinaleyna61 Bfduam cumartesi oldum işte koyu kahve parça parça geldi o gün sonrasında normal adet kanaması gibi oluyorum hala
Bfduam aydinaleyna61 ben geçirdim parca halinde yogun jan geliyordu. Dr a gitsende kanda sıfırlanadıysa beta çıkmaz.
aydinaleyna61 Bfduam doğrudur bu konuda pek bir bilgim yok zaten kadın doğuma gitme sebebim bunun dışında farklı bir sebep