ErhanKubra canım benim 30 gün gecikmeli geldi adetim en som 27 subatta regl olmuştum 3 defa gebelik baktilar belirli araliklarla hepsi negatifti doktorun biri polikistik oversin dedi biri degilsin dedi strese bağlı bir düşünce etrafinda kafani çok yorma strese bağlı oluyor gebelik olacak mi olmayacak.mi.vs diye dedi düşün adet söktürücü bile kullandim gelmedi bittiktem 8 gün sonra regl oldum şükür rahatladim