ErhanKubra Adet günüm 3 Mayıs ve ben hala adet olmadım testlerde negatif hiç bi şey anlamadım hem regl olmuyorum hem hamile değilim neden böyle oldu ki bu durumu yaşayıp kan testinde öğrenen var mı ona göre hastaneye gidecem kafam karmakarışık 😔
Pineapplee ErhanKubra beeen 😂 reglim geçtikten 10 gün sonra negatif çıkmıştı kan verdim pozitif çıktı 🤰🏻
tontonhanim ErhanKubra geçen ay tam 10 gün adet olmadım adet günümden önce hiç olmayan kahverengi akıntı geldi gebeliğe yordum sonra baktım adette olmadım test yaptım testler negatif kan testi negatif kasık ve karın ağrımda vardı doktora gittim ki sağ yumurtalığımda yumurtam çatlamadığı için kist olmuş 🙏Allah korusun İnşAllah sizin öyle değildir
ErhanKubra Sehrbnon12 olabilir bu ay çok takıyorum ondan olmuyor belki ara sıra adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor 5 dk sürüp geçiyor
Sehrbnon12 ErhanKubra takıyosan ondan gecikmştir canım skntı yapma kafandan attığın zaman eminim olucak düsünmemeye calıs maydanoz suyu iç süt iç eger hamile degisen adetin gelir öyle en azından
ErhanKubra Manolyaniss öyle valla bende çok duydum kafada bitirmek gerekiyor ama insan çok isteyince öyle yapamıyor hayırlısı olsun diyorum ama istiyorum da bilmiyorum inşallah yapabilirim kafamda bitirebilirim
ErhanKubra Sehrbnon12 amin amin cümlemiz için inşallah yani olan da var olmayanda bakalım artık teşekkür ederim 😘🥰
Sehrbnon12 ErhanKubra valla kuzum benim 3 yıl cocugum olmuyordu 20 yasındayım her ay böyle gecikirdi hamileyim sanırdım ama hep tek cizgi aglardım yaşım küçük olmasına rağmen üzülürdüm ama cok sukur rabbim suan ikiz hamilelik nasip etti bana darısı benim gibi bekleyenlerin basına insallah sonucu guzel olur bitanem 😘😘😘😘🙏🙏🙏
Ela_nur19 Bende de olmuştu canım böyle adetime 2 gün kala test yaptım negatif geciktiği gün yaptım negatif 3. Test yapışımda pozitif çıkmıştı yeni olduğu için çıkmıyor olabilir yani kan testi falan yap derim
ErhanKubra Sehrbnon12 maşallah Rabbim eksikliklerini göstermesin isteyen herkese nasip etsin bana da inşallah Rabbim ne zaman nasip etmişse o zaman oluyor ne önce ne de sonra herşeyin hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar inşallah
ErhanKubra tontonhanim amin inşallah Rabbim hepimizi korusun sizede şifa versin inşallah yok olmazsam zaten gidecem doktora