Lemanyusuf HakanDuyguGl bilmiyorum ilk zamanlar tuvalete çıknca zorlanyodum 15 gün falan dişlilerim sızladı şimdi bişey kalmadı ama ben niye bu kadar abartysam😂
scl Doğum yapalı 2 ay oluyor normal doğum yaptım dikişlerle oturması kalkması çok zor oluyor hele ayağa kalkınca sanki bütün organlarım alttan çıkacakmış gibi baskı yapıyordu 🙈 doktorum botix vermişti onu kullandım dikişlerime ve bakmaya korktum ☺️ Şu ortası delik simit oturaklar var onlardan almıştım anca öyle oturabildim ☺️ Diğer türli normal doğumla çok daha çabuk toparlanabiliyosunuz. Alt tarafın eski haline gelmesini sormuşsunuz benim eski halime geldi hatta sanki ilk evlendiğim zamanki kadar dar oldu diyebilirim 🙈