m060918 ilk bebeğim 12 haftada belli oldu o zamandan beri aldır aldır dediler ben istemedim kendi kendine kalbinin durmasını bekledim bu süreçte gitmediğim doktor kalmadı herkes aynı şeyi söyledi bu süreçte bende şişmeye ve ödem toplamaya başladım gittim çapaya araştırmaya hemen heyet toplandı acilen sonlanmasını gerektiğini beni zehirleyeceğini söylediler alttan ilaç verdiler suyum geldi doğumhaneye aldılar ıkınmamla çocuk düştü ama ben bakmadım bakamadım beş ay sonra bunda hamile kaldım bu sefer de böyle oldu anlamadım 😣😔🥺