27 nisan da kan verdim beta değerim 2428 di daha önce 17 haftalık kaybım var alttan kese görünmüştü ni sıkıntı yoktu bugün kalp atışı için geldik kese görünmedi tekrar kan verdim beta değerim 2014 çıktı bebeğimi kaybediyor muyum dünyam başıma yıkıldı şu an ağlayarak yazıyorum lütfen bana Ümit verici sözler söyleyin