Gizmoo 2 denemem var ilki kürtaj ikincisi şuan doğdu yarın 3 aylık olacak. İlki 6+1 de kanama başladı adet gibi kalp atışı zayıftı. Kanama 10 gün devam etti bir sabah kaşık ve bel ağrısı ile kalktım gittiğimde kalp atışı durdu denildi.
İkinci de yine 6+1 de lekelenme oldu şükür kalp atışı iyiydi. 3 gün sonra yine oldu. 2 gün tekrar oldu kesildi. İkisinde de hemen hemen aynı iğne ve ilaçları kullandım. Farklı olarak 2.de Omegaven+İzotonik bağlantım, her hafta proluton Depot yaptırdım, kanama olunca günlük 100 mg progestan iğneye döndük. Progestan fitil de 1 den 2 ye çıkarmıştım ikincide.
Kürtajdan sonra 2.adette gittim doktorum öyle dedi veya ne zaman hazır hissedersen yaparız diye. 5.gün dondurulmuş embriyo transferi idi ikisi de