Gizmoo
Canım; bende 6 haftalıkken başladı kanamam. Ama öyle böyle değil afedersin bacaklarımdan çoraplarıma kadar kan oldum. Öyle büyük parçalar düşürdüm ki her parçada bebek düştü dedim. Şuan 10. Haftadayım kanamalarım siyaha döndü. Bebeğin yanında büyük bir kanama alanı oluşmuş. Doktor ya düşecek yada devam edecek dedi. Öyle zor ki, ama alıştım normalleştirdim kendi içimde çok rahat 3 hafta kıpkırmızı kanamam oldu ve parçalar düşürdüm son 1 haftadır siyah seyrediyor. Rabbim nasip edecekse gerçekten devam ediyor. Dua et. İnan çok inançlı biri değildim. Hatta hamile olduğumu öğrenince garip hissettim, sahiplenemedim. Ama kanamalarımla onu kaybetme korkum sahiplenmeme sebep oldu. Gece gündüz dua ettim. İnsan uyurken uyanıp gözyaşlarını siler mi? Bir gece nasıl bu kadar uzun olabilir dedim. Kadir gecesinde öyle dua ettim, öyle rabbime sığındım ki o gece bebeğim doğmuş emziriyodum. Sonra kalbime bir ferahlık geldi. Hep konuşuyorum onunla dua ediyoruz Allah’a beni ona, onuda bana bağışlasın diye.