aysgl2305 heleninannesi06 canım açılma sancı varsa doktor neden Sezeryan yaptı acaba bilgi verir misin bize sen mi istedn risklimiydi?
anonimgelin heleninannesi06 ay maşallah darısı basıma normal mi oldu kaç cm açıklık 38+3 üm bende herşeyi deniyorum
heleninannesi06 anonimgelin bizim normslde bugün planlı sezaryendi ama bizim kizce sabah kendisi gelmek istedi 😃 Nisan arkasına sancılar başladı hastaneye geldik ama ben yine sezaryen istedim açıklık iyi dediler sadece kaç bilmiyordum ama normal yapamazdım bir saat sancı çektim çok zordu 🥺
heleninannesi06 aysgl2305 evet ya benim gebeliğim çok zor geçti surekli down sendromu laflariyla uğraştım biraz çabuk kavuşmak istedim açıkçası sancı çekecek tek bir canım daha yoktu
Evinru heleninannesi06 gözün aydın canım sagliklaa büyüsün darısı başımıza ..kalpdeki parlklik baktilar mi acaba sorun yok degilmi
heleninannesi06 Evinru çocuk doktoru muayene etti sadece odada ritim olarak vs bişey yok kalp parlakliklari gitmişti ama haftaya ultrasonla bakılacak Allah razı olsuuun darısı bekleyen herkesin başına 🥰🥰🥰
heleninannesi06 Evinru ya valla 37+6da 3 kilo demişti sanırım ultrason yanıldı ya da bir haftada son 250 300 gram almış
Sinemmmmm58 heleninannesi06 masallah canim allah anali.babali buyutsun peki nisan geldikten sonra neden bekledin falan dedilermi
heleninannesi06 Sinemmmmm58 yook hiç öyle demediler zaten pek beklemedim bir saat filan anca öyle gittik hemen
heleninannesi06 Benherseydenoncebiranneyim yaptım yaptım geçti şükür atlattık 🙈🙈 biraz agriliyim ama iyiyim 😊🙏
heleninannesi06 Evinru sol 4 sağda 2 taneydi aslında bunl konuyla alakalı bir başlık açmak istiyorum bunun yanında da ciddi sıkıntılar yaşadım ama umut olsun istiyorum moderatör etiketleyip sesimi duyurmam lazım sabitlesinler 😆 @Feyza-nur