pamuk_anne Kivito peki çıtçıtlınin göbeğine değmesi sıkıntı olmadı mı. Hani göbek orada hava alması lazım daha düşmemiş nasıl olacak :(
Kenanizm18 pamuk_anne 2 tane alabilirsiniz ben 2 tane ic dış olarak aldım. Bu attıgınız resimde ki ters giydiriliyor biraz tuhaf bi tabir olcak belki ama deli gömlegi gibi düsün :) onun üstünede dış zıbını var onu giydiriosun ☺️ 7/8 tl gibi bisi fiyatıda
pamuk_anne Kenanizm18 ahahha çok hoşsun ya :) evet fark ettim onu, o zaman 2 tane yeterli deyip almıyorum valla zaten uzun süreli giyilecek bir şey de değil
MerveMustafaKaraku Kenanizm18 canım bilmediğim için soruyorum ben de 3 tane ikili takım aldım içindeki ters mi giydiriliyo
Ayseayse5664 pamuk_anne E bebekten aldım bir tane içinde düz beyqz var üstünde şekilli ve çapraz bir üst göbek bağı bandı var çıkmaz diye düşünüyorum elbiselerine
pamuk_anne Ozdemiryksl ben organikten ziyade %100 pamuk olmasına dikkat ettim açıkçası. Teni rahatsız olmasın diye :) yani yeterli gibi geldi ama belki yanlış da yapmış olabilirim organik grubundan hepsini alsam daha pahalı olacaktı bir de o var.
Meryem34 pamuk_anne hastane çıkışının içinde bulunuyor benim aldığım da vardı ama fazla gerek mi onu bilemiyorum 😊
Kenanizm18 pamuk_anne aynrn canım :) zaten hemen hemen her gün camasır cıkıcak diolar atarız makinaya napalım :)
scl pamuk_anne canım normalde hastane çıkışı takımda var ben hiç almadım açıkcası eve geldiğimde de hiç kullanmadım bornal zıbın kullandık
MerveMustafaKaraku Kenanizm18 saol canım ya ben ikiside normal aynı şekilde giydiriliyo sanıyodum teşekkür ederim bilgi için
Esa Hiç anlattığın tarzda bir şey almadım doğar doğmaz bildiğimiz çıtçıtlı badi üstüne alt üst takım giydirildi zaten bebeğin göbeği acımıyor dikkat edilecek olan kuru tutulması ve bezinin takılmaması
Bskrt pamuk_anne onu daha çok göbeğe batikon falan sürüldüğü için giydiriyorlar Leke zıbına geçmesin diye Bence kullanışsız bişey çünkü yukarı toplanıyor bebeğe daha çok rahatsızlık verir. Zaten aldığımız şeyler pamuklu tenine zarar vermez
Dyg34 pamuk_anne bende bugun baktım ondan bulamadım ya hiç biryerde yok bi hastane çıkıslarında var ayrı almak istedim alanlar nerden aldı yazarmı ☺️
pamuk_anne Dyg34 e bebekte varmış ama benim girdiğim mağazada bitmiş çalışan öyle söyledi. Ben de İdil baby maminodan aldım bir paket. İçinde 2 tane iç zıbın vardı. Yorumları okuduysaniz genelde kullanılmıyormus ama ben 2 tane aldım ve göbeği düşene kadar bi hafta 10 gün kullanacağım sanırım.
Dyg34 pamuk_anne e bebek civil gezdim bulamadım bende demek var ama tukendi falan bende alıcam birdaha gezim belki buyuk avm vardır
Yenianneyimmm Ceylan43 https://www.bebetto.com/PENYE-UZUN-KOLLU-BODY-2LI-ELEGANT-BABY,PR-319318.html bende bunu gördüm fiyat ta iyi bence
pamuk_anne Yenianneyimmm iç zıbın böyle bir şey değil, bu bildiğiniz normal alınan bir şey zaten bebise :) iç zıbın tamamen farklı yukarılarda bi görsel linki atmıştım isterseniz bakabilirsiniz