Emirseda Bende hacı şeriften sipariş verdim yerinden gittim begendim verdim siparısı pembe bebek sepetindeydi içinde keseler var keselerin içinde çikolata ve badem sekeri vardı cok hostu.ustelik çokta taze 2 gunde bir çikolataları yenileniyomus doguma yakın arayıp soylicrm ona gore teslimat yapıcaklar