gonulcelen EzgiGer bnde yaptırdım doguma cok var bitebilir şimdiden gelip gidip yiyorum gelenlere tadına baktırıyorum. 37 tl olan vardı 70 li etiketini kendim yapıştırdım ondan almıştım
Burcu59 Ben cok memnun kaldım. 2 dogumumda hem cikolata hem lokum siparisi verdim. Burda bicogu arkadasta yaptirmisti herkes memnundu. Gonul rahatligiyla alabilirsiniz
EzgiGer gonulcelen sadece etiketi mi kendin yapıştırıyorsun canım jelatini yapılmış tek etiketi mi yapıstırması sana ait acaba.birde etiketi yanında yolluyorlar değil mi.bende onu gördüm de yapabilir miyim diye tereddüt ettim
gonulcelen EzgiGer evet ordan seçtim modeli yazısını falan yazdım etiket geldi 2 sayfa 5 dk sürmedi ztn ambalajlı. Etiketli hali 50 tl 12 tl daha ucuz daha mantıklı geldi bana ve 2 günde de kargom geldi süper bir site çikolatalar cok ince ve kucuk ama tadı güzel dagıtmalık ideal
Cigdem91 EzgiGer geldi bugün benimki çok özenli paketlemişler hiçbir şey olmamış çokta kaliteliydi iyi bir tercih yapmışız :))
ozgeya EzgiGer Hacı Şerif Denizli’nin ünlü markasıdır.her zaman kaliteli ve taze ürün satarlar.bu konuda şüpheniz olmasın. Her Denizli’ye gidişimizde stok yapıyorum birçok ürününü :))
EzgiGer Cigdem91 sen hangisinden sipariş vermiştin canım çok sevindim yorumuna inşallah bizimki de öyle olur :)