ilkkalpatisi 31+1 sol kaburgada batma var bende de hatta mide ağrısı sanıyorum ki birden başladı bebek büyüdüğü için baskı yapıyo diye düşünüyorum
Yavrumu-beklerken123 MerveElias Çok teşekkür ederim hepimiz sağ salim kavuşalim yavrularımıza inşallah 🌺
Yavrumu-beklerken123 Melisyldzzz sizinde dayanilmaz olursa ağrılarınız gidin acile içiniz rahatlasın 🌸
Melisyldzzz Yavrumu-beklerken123 ya tabi illa o kadar sık olsa giderim ama herhangi bişi olmaz yani demi bebek içi aman aman doktora gitmek istemiyorum çünkü
Sadriye35 Yavrumu-beklerken123 benim sag kaburgam çok batıyor bebek de genelde sag tarafta duruyor zaten o baskı yapıyor ben de 31 haftalık hamileyim normal kaburga batması ama sancıyı bilmiyorum canım sanci kesmek için biseyler vermdiler mi
Yavrumu-beklerken123 Sadriye35 Bugün tekrar gittim acile serum taktılar canım,ama kaburga batması daha dayanılmaz geliyor 😔