31 haftalık hamileyim sol kaburga da şiddetli ağrı var ,hatta dokundugum zaman elime belirgin bir şekilde geliyor ,acile gittim nst bağladılar hafif sancı çıktı alttan muayene ettiler açıklık yok dendi ,nst de çıkan sancı belki oraya vurmuştur tarzı bişey söylendi ,kaburga ağrım için gittim birde sancın var dediler iyice korktum ,tabi ki herşeyi doktorlar daha iyi bilir ,ama başına benzer durum gelen varmı ya da ne olabilir kafam durdu 😔🥺