zeynepp1 arada oluyor şuan 31 haftalığım bebeğimle konuşuyordum kendi başıma annem doğar doğmaz gezelim mi 40ı bekleyelim mi dedim hiç hareketsizdi öyle. Beklemeyelim gezelim diyorsan vur dedim davul çaldı resmen nasıl titredi epey güldüm 😂😂 tamam tamam gezcez dedim. Ama yaklaşık bir ay kadar önce olmuştu ilki belki daha fazla. Kuşun kanat çırpması gibi. Ardarda. O gün ilk olduğunda korkmuştum. Sonra korkarak normal hareketlerini beklemiştim. Alıştım şimdi.