-_Esra_- yani bazı doktorlar gerçekten çok kaba ki biz en hassas donemlerimizdeyiz, çok şükür durumumuz var özele gidebilecek ama o kadar devlette olanak varken vergiler odeniyorken özele de gitmekte direniyorum ama böyle giderse gidicez mecbur , isini sevmiyorsan yapamayacaksın bu bütün meslek grupları için geçerli, geçen başka bi doktora gittim 33 haftaliktim sen 33nden bahsediyorsun 36 haftalık bi bebek dedi sert bi şekilde panik oldum ağlaya ağlaya için dışıma çıktı 😔