Fadimeckrr ben memnunum henüz hamileliğim yeni 3 kere gittim bugün 4 olacak daha ama çok anlayışlı ve naif bi doktor daha sonradan gitseniz bakar mı bilmiyorum ama arayıp sekreterine sorarsanız bence geri çevirmez. Muayene ücreti 350 tl civarı ama ben sendikalı oldugumdan daha az ödüyorum. Bir de vişnelik ümit hastanesinde sabahattin bey var ona da gitmiştim o da çokk tatlı babacan bi doktor :)