Sinemeydan bebeklerin_annesi evet öyle ama esim aldır diyor kucuk cocuk diyor nasıl bakıcaz diyor ya onla ilgilenemeyiz yada bunla diyor
Minik1Civciv Sinemeydan canım sakın Allah’ın verdiği bi canı haşa almak aldırmak kimin haddine onun dışında burda binlerce anne olmak isteyen kadınlar var Rabbim size nasip etmiş aldırmayı nasıl söyler eşiniz
bebeklerin_annesi Sinemeydan aman sakın canım uyma eşine Rabbim in bş bildiği vardır bu yüzden vermiştir ikinci bebeğini Bebek bereketiyle gelir Rabbim kolaylık verir bakılır neden bakılması otur konuş eşinle asla kabul etmiyeceğini söyle
Liyasmum Emine003 evet ya umarım normal doğum olurda işte , dönmesini bekliyorum , 36-37 haftaya kadar bekleyecegiz , dönmezse sezeryan malesef