Ayse_dnmz anladım canım benim şükür ilk oğlum 39 haftalık doğdu canım şükür dikiş atılmamisti haftam geçtiği için şuan ikinci de yine dikiş atılmadi ama tamamen ihmalsizlik canım doktor gazabi resmen değiştirdim ama geç oldu işte maalesef 😔 şimdilik 33+2 oldum Allah’ım yardım ediyo bi şekilde zar da olsa zor da olsa gidiyoruz Rabbimin izniyle sana ne güzel dikiş atılmış canım inşallah zamanında dogurursun 🤲🥰