Verasmommm Ayseee60 biz vera ya da ecrin düşünüyoruz hüma bir akrabamız koydu o koymasaydı ilk tercihimiz olabilirdi
Oesra Umay çocuk tanrıçası demek, Eski Türkçede doğurganlığı temsil eder. Benim oğlum olacak kızım olsa Miray koyacaktım.
Cnsu1 dnz_dnz Amin 🤲 çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için🥲🥰 inşallah sever oğlum ismini 🥲 Allah nasip ederse kardeş düşünüyoruz ileride ona 🤲
Ladybird06 Ayseee60 Bunlardan Alin ve Zeynep güzel bence, onun dışında benim beğendiğim isimler Ebrar Derin Nisa🌸