Eslem_1 her 3 çocuktan 2si umay bu sene. 😂 bana da çağrıştırdığı şeyler çok hoş değil. umarım, umayım gibi. genelde eskiden erkeklere verilen bir isimmiş zaten. sırf türk kökenli diye patladı bu kadar. halbuki anlamı da tanrıça yani çok iddalı bir anlam bence. dinine bağlı muhafazakar kesim de umay koyuyo halbuki tanrıça ismi😂😂