Kızlar sezaryen olanlardan öneriler istiyorum. Çok korkuyorum bugün doktor normal doğum için olumlu olmadığı söyledi. Sebebide sırf bebek kilolu, iri diye sezaryen olcam. 40 haftalığım sancım ve açılmam hâlâ yok. O kadar strese girdim ki. Sezaryen hiç aklımızda yoktu. Ameliyat sonrası toparlanma süreci, iyileşme süreci uzun sürecek ve kalıntıları olacak. Bilmiyorum psikolojim bozuldu sanki ya 🥺🥺