HGulsah canım ben de sezeryan ile doğum yaptım. İlk gun damla damla geldi hatta 2. Gun de cok az mama verdik o yuZden ama ben 2 saatte en yüksek gücte sağdım. İnan bana on dk da bir damla süt ancak gelıyordu. Sağa sağa coğaldı 2. Haftadan sonra her 2 saatte 150 cc geliyordu. En önemlisi bol su iç en az 3 lt, 2 saatte bir süt gelmese de sağım yap ve uykuna dikkat et. Uyku süt yapar. Ve humana emziren anneler icin süt artırıcı çay iç . Gelir Allahın izniyle ve enn önemlisi stresten uzak kalmaya çalış.