M-eng95 -Papatya- valla bende ilkini kaybettim seni çok iyi anlıyorum, inşallah sonuç ikinizi de güldürür 🌸
aycannblogu Bi kaç güne tekrarlayın ben daha önce bir gün önce negatifi görüp bi gün sonra pozitifi gördüm
-Papatya- Hilalkl Hayır hiç düzensizliğim yoktu. Kusma mide bulantısı da hiç olmazdı. Yarın kan testi vereceğim.
Cansusu -Papatya- Erken gebelik testi yap canım,adetin bir gün bile gecikse hemen çıkıyor kan testi ile aynı demişti eczacı,50 TL’ye almıştım en son
Mor_papatya_ -Papatya- kaç gün gecikti kuzum bide bugünden itibaren? Benim de adet düzensizliğm var genelde 22 günde yada 26 günde bir gelip 7 gün gecikmem var mevsimsel galiba 🤔